neděle 18. prosince 2016

Vídeň ♥ / 1.část

Vídeň je nádherná asi v každém ročním období. Nadchla mě v létě, nadchla mě na podzim a nadchla mě i teď v předvánočním období.
Tohle město miluju. Je plné úžasné architektury, voňavých kaváren, pouličních umělců, dech beroucích historických míst, stylových žen a ještě stylovějších mužů, a teď i světel a stánků s punči, cukrovím, vánočními ozdobami a suvenýry.
A kombinace všech těchto věcí dává Vídni atmosféru, kterou bych si nejraději sbalila do tašky a připomínala si ji i doma.
Vídeň je láska.























2 komentáře:

  1. Vánoční Vídeň zbožňuju :), jen letos jsem se k ní nějak nedostala...
    Děkuju alespoň za Tvůj článek, díky němu tam jsem a je to krásné. Úžasné fotky... A k tomu mi ještě hraje Heroes od Davida Bowieho a nálada na mě hlavně z těch prvních fotek úplně přeskakuje. We can be heroes! ♥

    OdpovědětVymazat