úterý 7. listopadu 2017

Zářijové a říjnové (insta)týdny

Poslední dobou mi to blogování nějak nejde. Telefon plný fotek, hlava plná nápadů, ale sednu si k tomu a zjistím, že jsem na to příliš unavená nebo absolutně nesoustředěná.
Ale voila (čti voalá)! Je tu další článek.

Za září a říjen se stalo pár důležitých věcí:

  • můj kluk měl narozeniny a já ho vzala (vlastně šel zcela dobrovolně) na koncert Mandrage
  • taky jsme měli s mým klukem výročí
  • zúčastnila jsem se Knižního veletrhu v Havlíčkově Brodě s KubouKamčou a Lukášem Hejlíkem (kterého jsem si ihned zařadila na žebříček velmi, velmi inspirativních lidí)
  • zase jsem něco málo přečetla (to už snad ani není důležité)
  • byli jsme Svatováclavských pivních slavnostech (kde měli moc dobrá pivíčka a po dlouhé době jsem si dala pravého pouťového langoše, s kečupem a tatarkou, sýrem a česnekem, klasika, že jo!) 
  • venku se všechno (děsně fotogenicky) zbarvilo do podzimna
  • dostala jsem nálož knížek od Paseky 
  • ochutnala jsem ten nejvíc nejlepší dortík - čokoládovo pomerančový
  • byla jsem na báječné snídani s Dený 


Snídaně ochutnej a sněz co můžeš.


Jak z hororu. Cestou od zubaře. (né, vůbec jsem se nebála)

Kuba a Lukáš

Podzimní ráno, cesta na tramvaj.

Nejvíc nejradši mám stejně vylidněnou Ostravu.


Procházkování.

 Štramák ♡


Halloween s Agnes.

Když vidím tu kvalitu fotek, opět a znova si připomínám, že bych měla oprášit Nikon. Všechny ty barvy podzimu by s ním táák vynikly. Když ale já jsem poslední dobou táák zlenivěla a mít u sebe všude telefon je přece táák jednoduché..
Tak třeba příště ♥  

1 komentář:

  1. Horrorový dům a ranní cesta na tramvaj jsou velmi krásné fotky potvrzující, že často není důležité, čím člověk fotí :)

    OdpovědětVymazat