pondělí 15. ledna 2018

Co mi dal rok 2017

Tak jako předešlé roky se snažím zavzpomínat, co všechno mi dal uplynulý rok. Protože každý rok života je bohatý na spoustu věcí.
Dějí se věci špatné, dobré a ještě lepší.

A co mi ten rok 2017 teda dal?

  • velkou hromadu knih, dobrých i špatných 
  • ještě větší hromadu lásky
  • touhu navštívit Anglii a malá městečka v ní, která vypadají jako z pohádky
  • ty nejvíc nejkrásnější letní modré šaty s puntíky
  • nové (a o mně nejvíc vypovídající) tetování
  • bohužel i několik desítek pupínků (blééé)
  • báječné spolupráce, kterých si užívám
  • velmi, velmi kladný vztah k elektrickému zubnímu kartáčku
  • pár skvělých inspirativních lidí na instagramu, jejichž fotky mě těší svojí originalitou a přirozeností 
  • taky ujištění, že moje fotky v sobě pořád budou mít kus mě a nebudu je dělat tak, jak bych podle některých měřítek měla a můj instagram se nestane sbírkou nenápadných reklam
  • lásku ke knihám od nakladatelství Odeon, protože mě tyhle knihy dokážou vtáhnout, uvěřit a vnitřně rozervat
  • můj už roky oblíbený makeup od Estée Lauder v nejsvětlejším odstínu - a teď bych tu nejraději pustila fanfáry protože tadáááá - ten byl dříve u nás v ČR nesehnatelný a my holky s pletí barvy vápna jsme měly smůlu
  • samozřejmě taky spoustu modřin (neustále narážím do futer a postele, i když stojí na tom samém místě) 
  • střevní chřipku, normální chřipku a bolest zad
  • neměla bych zapomenout (mami promiň) ty litry vína a sem tam nějaké pivo
  • nové krásné místo s dobrým jídlem a vínem a tím je zámeček, který máme pár minut od domova (eňo ňůňo ryba a dýňový čískejk)
  • návštěvu předvánoční Olomouce 
  • první společné Vánoce s mým klukem a velký voňavý stromeček
  • několik párů náušnic, protože když je akce Kup tři a tři dostaneš zdarma, přece to nemůžu jen tak přejít že jo!
  • hodně shlédnutých filmů (ať už doma nebo v kině), protože když máte parťáka tak se na ty filmy hned jinak kouká že jo
  • a teď se podržte - televizi!
  • vydatné lekce angličtiny díky kterým mám výslovnost jak víno, bikos áj gojing tů england
  • návštěvu knižního veletrhu a setkání s Lukášem Hejlíkem
  • jednu větší odřeninu na noze způsobenou větším množstvím alkoholu a neviditelným řetězem, která se přeměnila v jizvu a každý den mi tak pohled na ni připomíná ten osudný letní večer, kdy jsem lítala jako Ninja 
  • hudební zážitky s Rammsteiny, Depešáky, Tata Bojs, Mandrage a Mig 21


A co bych chtěla od roku 2018? Aby mi dal trochu víc odvahy a síly, a taky sebelásky. 
Ta mi nějak chybí a přitom by měla být samozřejmostí. 
Mějte krásný rok 2018!
T. ♥ 

4 komentáře:

  1. To je strašně super seznam! Líbí se mi, že zmiňuješ i zdánlivé maličkosti.. život není jenom o těch "velkých" věcech ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Život je i o těch maličkostech, těch je hodně a dokážou těšit každý den ♥

      Vymazat
  2. Zbožňuju tvá shrnutí. Vyzdvihneš momenty, které jsou pro někoho obyčejné, co třeba nestojí ani za vzpomínku, do poetických výšin - a ty silné momenty vyjádříš naopak jednoduše, ale jasně. Vše má tak stejnou váhu, protože, co si budem, každý moment v životě za to přece stojí. ♥
    PS. Ninjův let je pro mě nejlepší. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó děkuji! Strašně mě těší, že to takhle vidíš! ❤

      Vymazat